Tuesday, March 13, 2012

What's On Your Workdesk ? Wednesday #145 St Patrick's Day Fudge!

It's time for this week's What's On Your Workdesk? Wednesday....Not much creating tonight...Had my yearly Bunco party so today was all about food, not crafting. Looks pretty much the same as last week...you can see a few trees I have cut out for an upcoming class I have scheduled at my local Papercrafting store. It is starting to get filled back up with "stuff" after a couple weeks of being semi-tidy!

This is it this week!




 Mint Chocolate Cookies N Cream Fudge


Speaking of yumminess----

 I served up the best taco's (with homemade corn tortilla's made by Naborina even) She is the best cook! Added in tasty rice and a great jello salad (recipe to follow soon), cookies (recipe here) and this dandy St Patrick's Fudge. It is so good!...and I mean sooooooooooo good. Here is the link to the original post where I found the recipe.
I will come back tomorrow to type up the recipe, but off to bed tonight!

That's it for this week's snoop around my desk, but please take a few minutes to hop over and say Hello to Julia at the Stamping Ground and visit some other desks. They will have some craftiness going on for sure!





Pin It!

28 comments:

...the yorkshire fox... said...

...Sue that fudge looks sooo yummy...lots of activity on your desk...fab range of markers...Mel :)

Annie said...

That fudge looks amazing.
Hugs,
A x

Larissa said...

Thanks for another fun peek! :)

I hope your bunco night was fabulous!

Hugs,
Larissa

Carolina Girl (Cely) said...

OMG!! Yum Yum!!!

Carolina Girl (Cely) said...

PS.....I see trees in the future!

nwilliams6 said...

Being addicted to Copics - I actually loved the picture of them more than the fudge but the fudge was a close second. Love your craft room - one day, mine will look good enough for me to put a picture on my blog. Right now, I think someone would nominate me for that hoarders show... seriously!!! Love that shared this look into your life.

Lou said...

Ohhh that looks so yummy :-)

Eve said...

oh oh oh... i'm not looking at your desk anymore, Sue, but drooling over that picture of fudge!! looks sooooo delliiiiish !:)I miss baking... not interested in doing so cuz i might be the only one who eats those here...that's not good... lol...

Sandra H said...

l think my desk resembles yours in some way......lol stunning and scrumpy cakes they look gorgeous:)

Deloris said...

That fudge looks so good. I better eat some lunch now so I'm not temped to eat sweets.

Julia Dunnit said...

ay ay ay that fudge looks irresistible, so nice to look at too! Am liking the trees and am reassured that your desk isn't so different from last week...mine is similar if not a whole lot messier!

Twiglet said...

Delicious - just reminded me that I was going to bake this afternoon! x Jo

Whimcees said...

Hello!

I had to Google 'Bunko' on You Tube as I didn't know what that was - boy did I find out! Along with the rules, there were parties, food, etc. I hope that you had a fun time at your party! There is a group here where I live that play dice every day so I will have to ask if it is Bunko! The trees on your workdesk look very interesting and I look forward to seeing the finished project! Wishing you a happy day today - with lots of sunshine!

Hugs,

Barbara Diane

MvM-design said...

Yummie!!
Quickly watching all those lovely desks!!
Have a happy WOYWW Wednesday :)))
Watch mine too, I've an awesome announcement on my BLOG(click)
Hugs Marleen ;-)

Anna Gala said...

Hi Sue, look so yummie those chocolates!!!! I love how your desktop looks, even better than mine!!! ;) After all, we're scrappers!!!! Have a nice week and thanxs a lot for visiting my blog!! :) Hugs!!

May said...

Busy desk and yummies too, can I come for a visit, Have a great week, Hugs May x x

Cheryl said...

Oh my... the fudge looks so yummy!!! Are you going to post what you are making with the trees? Looks like a fun class.

Kecia said...

Um, yes please to that fudge! WOW!

Pony and Petey said...

I'm sure you've already answered this somewhere but I haven't been able to find it so I'll just ask again, if you don't mind = )

Where did you get your Copic Marker holder and how many markers will it hold?

Thanks ever so much!

Glenda Atkins said...

yummy, yummy!!

jude said...

My lips are watering at the thought of fudge and torilas .Will have to check out the recipes mind may try next week as give time for my face and gum to heal .dont wanna have to go back to dentist!lol
Have creative week
hugs judex17

thefrugalcrafter said...

yum! that fudge looks awesome! happy woyww!

June Nelson said...

OOh this looks scrummy!!!!! cvan I have some and can I have yoiur copics too I always drool over your pens lol xxxxxxxxxxxxxxx

June Nelson said...

OOh this looks scrummy!!!!! cvan I have some and can I have yoiur copics too I always drool over your pens lol xxxxxxxxxxxxxxx

CraftygasheadZo said...

Yum! Am having serious pen/storage envy, fab desk those trees are great! Hey ho it's Friday but I'm still snooping the WOYWW desks & loving every minute of it! Take care Zo xx 33

Silli said...

Oh Sue, this is soooo yummy...;-)

Bleubeard and Elizabeth said...

I'm having a terrible time getting Blogger to cooperate with me this week, so that's why I 'm so late. Love the fudge. It looks heavenly. and your desk is surprisingly clean this week, too!

Aeryn Kelly-Reitmeyer said...

Have fun with your class!
Happy WOYWW!
Aeryn @ #178

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...